Generalforsamling 2025

#

Bestyrelsen indkalder til generalforsamling d. 22.02.2025 kl. 11.00.

Alle forslag til generalforsamling skal sendes til kontakt@vannadon.dk senest d. 12.02.2025.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent, stemmetællere og mødereferent
     
  2. Formandens beretning samt debat om foreningens anliggende
     
  3. Foreningens regnskab og budget
     
  4. Forelæggelse og drøftelse af indkomne forslag, herunder fastlæggelse af medlemskontingentet for det kommende kalenderår

    Forslag skal afleveres senest d. 12.02.2025 til kontakt@vannadon.dk. Forslag bliver løbende opdateret på hjemmesiden indtil d. 14.02.2025.

    Forslag A: Ændring i antal bestyrelsesmedlemmer
    Forslag B: Konsekvensrettelse
    Forslag C: Konsekvensrettelse
    Forslag D: Ændringer ift. bortvisning som følge af personsag

  5. Valg til bestyrelsen:
     
    • Valg til kasserer og lageransvarlig/Kommunikationsansvarlig for 2 år.
      Martin Lehmann genopstiller som kasserer
       
    • Valg af næstforperson for 1 år.
       
    • Valg af 1. og 2. suppleant
       
    • Valg af revisor
       
    • Valg af revisorsuppleant

Bemærk hvis forslag A vedtages, skal der i stedet stemmes om kasserer for 2 år, næstforperson for 1 år, suppleant for 1 år, revisor og revisorsuppleant. 

6. Vedtagelse af eventuelle instrukser til bestyrelsens arbejde i det kommende år.

7. Eventuelt 

Tid

Kl. 11:00
D. 12/02-2025


Sted

Foredragssalen i Ølby
Ølbycenter 53, 1,
4600 Køge