Der vil være mulighed for at tilmelde sig til mad lørdag morgen, lørdag aften og søndag morgen, derudover vil der være mulighed for at købe toast og sodavand gennem hele con'en, Skal der tages særlige hensyn ved maden, skal det angives i bemærkningsfeltet i tilmeldingen.

Du skal huske drikkevarer, guf/snacks, terninger og sovegrej osv.

Igen vil arrangementet være opdelt i moduler:
Modul 1: Fredag 19.00-02.00 (7 timer)

Modul 2: Lørdag 10.00-17.30 (7,5 timer)

Modul 3: Lørdag 19:00 - 02.00 (7 timer)

Modul 4: Søndag 10.00 – 14.00 (4 timer)

Spiller tilmelding

Tilmelding vil åbne for spillere d. 18. marts kl. 12:00
GM'er, der har tilmeldt et scenarie, kan tilmelde sig spillene allerede fra d. 17. marts kl. 12:00

Listen over scenarier på de forskellige moduler vil blive opdateret løbende. Ændringer kan forkomme. 

Modul 1

Live Diplomacy

Gamemasters: Sofie og Marcel
System: Systemløst
Genre: Semi-live socialrealisme
Antal spillere: Ubegrænset
Husk: En bærbar
Beskrivelse/Teaser:
Efter den sidste måneds store politiaktion mod organiseret kriminalitet i Køge og omegn, er der blevet rig mulighed for at små bander kan vokse sig store, øge deres indtjening og udvide deres territorier. 

I er alle blevet kontaktet af en af landets største rockergrupperinger, der ønsker at optage en af jer prospects som støttegruppering. I skal bare have velsmurte kværne, alibiet i orden og for guds skyld ikke starte endnu en rockerkrig - hvor svært ka' det være?!

Modul 2

Niebelungentreue

Gamemasters: Peter jacobsen 
System: Systemløst
Genre: Psykologisk horror 
Antal spillere: 6
Beskrivelse / Teaser: 
Året er 1951, 2. Verdenskrig raser fortsat. 
Europa er domineret af den nazistiske krigsmaskine. 
London er omringet af tyske panserdivisioner. 
Føreren er lænket til en stor respirator efter Rommels svigagtige attentatsforsøg. 
Rommel og hans medsammensvorne holder fortsat stand på balkan trods gentagne forsøg på at eliminere truslen.
Vi dykker ned i den mørke del af den menneskelige natur og udforsker hvad dybe hemmeligheder samt skumle bagtanker gør ved en flok nazister der sendes på en hemmelig mission i den atomare ødemark som er Rusland. 

Er det muligt kunne jeg ønske minimum 1 kvindelig spiller til gruppen da der er en spilkarakter (kvindelig) hvis rolle i gruppen styrkes betragteligt hvis den spilles af en kvinde. 

 

En hæftig bonus

Gamemasters: Niels aske sauer  
System: homebrew
Genre: far-future post-nuclear
Antal spillere: 3-5
Beskrivelse / Teaser: 
I en gruppe monsterjægere der er blevet tilkaldt til den lille by Olde town, mange sektorer fra den nærmeste hovedby. Her har syndicatets lange arme ikke meget magt, og det gør livet hård for det rurale samfund. Somom det ikke var nok at den lille by var hærget af en form, eller former, for blodtørstige monstre er deres vejrmaskine også gået istykker og gør vejret utilregneligt.

Det er et scenarie sat i Vampire hunter D universet, så man kan godt se frem til en blanding af scifi, western, post-apoc og fantasy. Der vil blive lavet premade karakterer, med mulighed for customization 

 

Solljus (spillet er fyldt)

Gamemasters: Magnus Flinthøj  
System: Trudvang (D20)
Genre: Dungeoncrawl
Antal spillere: 3-4
Beskrivelse / Teaser: 
-“Mit syn tunges, dette må blive min sidste fortælling, før ilden dør ud?”
Den ældre herre, siddende alene foroverbøjet ved ildstedet, giver mjødstuen et koldt og udfordrende blik fra under sin kappe... Stilhed falder over hallen, brudt af et kast, grin og -“Heller vær’ din bedst!”
Mønten fanges i luften, tydeligt en stærk krigers greb; en som aldrig fandt ære til at dø i kamp. Han bunder de sidste rester, vender kruset og sætter kobberet spindende derpå, givende illusionende af en solnedgang fra det sidste smuldrende kul.
-“Så lad mig fortælle om Raukurr Solljus, hvem ikke var et væsen, hans skaber, hvis navn forsvant gennem tidernes historier, og hans borg, hvilke ligger på kløften af bjergenes pas, til de stor frosne sletter som kun kan spottes i solnedgangens døende lys...”, det sidste lys fra bålstedet dør ud, lige som han stopper mønten med et klap fra sin håndflade. Da mørket.
-“I tror måske dette er en røvers historie, en legende, en fortælling hvor fjolser stræber for det umulige... MEN JEG VAR DER!” En vending og kast med hånden forvrænger loftet til natte himlen, fuld af stjerner!
-“Jeg så den, Jeg rørte den, Jeg brugte den... men, jeg var den ikke værdig, Raukurr Solljus vælger hvem der må bære... Runestave som under sin skabelse, fangede selve lyset af solen! Og vendte tre dage til nattens klare stjerne himmel! Ja i sandhed har jeg bevidnet og må sige, en kan ikke beskrive kræfterne i artefaktet Solljus.”
Illusionen forsvinder, ildstedet blomstre til live, et gammelt kort og klangen af en ene kobber mønt dansende over gulvet er de eneste tegn fra fortælleren.
Da et døende ekko af flere hvisken -“Det i sandhed en risiko, for ikke blot en farlig fær, borgen er stadig beskyttet, ak og ve dem som begiver sig afsted, dog hvem i sandhed, kan modstå alle sine drømme fuldendt, i ens hånd...” 

Modul 3

The Collapse 

Gamemasters: Nikolaj Olesen 
System: Pathfinder med et twist af homebrew ​​​​
Genre: Action, Survival Horror (Hard mode)
Antal spillere: 3-5
Vigtig info: 
- Karakter hjemmefra.
- Lvl: 7 med gold fra det lvl af.
- Core Race og Core/Base Class 

Hard Mode:
- Monstere vil være 4-5 CR højder end jer. 
- Good Luck! 5

Beskrivelse / Teaser: 
En sen aften, i ligger trykt i jeres senge ombord det kongelig luftskib 'Royal Air', lyden af skibets mekaniske motor har været en irriterende lyd i starten, men efter mange dages rejse, var denne lyd blevet en vuggevise for jer. I har haft en lang rejse, men i er snart ved jeres destination.
Kaptajnen står ved roret, hans blik er rettet fremad, ud i mørket, hans tanker er andre steder, han kom først til sig selv, da en tyk tåge begyndte at omsluge skibet, det var ikke første gang at de havde fløjet igennem tåge, men dette virkede anderledes.
Tågen var ikke tynd, men ret tyk og kaptajnen begyndte så småt at hoste, da slog det ham, dette var ikke tåge men røg! Og kort tid efter kunne han høre en sær lyd komme tætter på.

I vågner da i mærker skibet bliver ramt af noget, som får hele skibet til at ryste og vælte jer omkuld, i mærker hvordan skibet begynder at tabe højde og lyden af en af motorerne eksplodere får skibet til at kaste jer mere rundt og jeres nedstyrtning bliver forøget.
Da jeres skib endelige rammer jorden, med et øredøvende brag, heldigvis slipper i med livet i beholde og med mindre skader, da i slæber jer væk fra skibet.
I kigger jer rundt og kan se i er landet i en by, men inden i kan nå at få orienteret jer, ligger en af jer mærker til at skibets sidste motorer er ved at gå af, i råber at i skal væk, da motoren eksplodere i en stor ildkugle og kaster jer væk fra skibet. I får samlet jer sammen og får endelig et godt overblik over hvor i er.
Denne by i er landet i virker tom og i ruiner, dog kan i tydeligt finde lig i området, i tjekker et af ligne og finder ud af at personen kun er død for ca. 1-2 dage siden, i er forvirret over hvad der er sket i byen og hvad ramte jeres luftskib, da sære lyde begynder at kunne høres omkring jer, det kommer fra gyderne, fra bygningerne, fra under væltet vogne.
Byen som virkede død, er nu mere i live end i havde regnet med. 

Døden står for døren, og den er sulten!

 

Elysium Uncovered (spillet er fyldt)

Gamemasters: Helle Lepianka Flinthøj
System: Systemløst, tarotkort og D20, Permade characters, med mulighed for selv at customize.
Genre: Horror, investigation, survavial
Antal spillere: 3-​​​4
Beskrivelse / Teaser: 
På præcis denne for 1 år siden fandt de skæbnesvangre begivenheder sted. Mange folk omkom og flere er stadig meldt savnet. Folk har brug for afslutning, folk har brug for at vide hvad der skete. I er en lille gruppe journaliststuderende, og ovenstående er starten på jeres opgave. I har valgt at se bag de talrige konspirationsteorier og finde frem til sandheden. Koste hvad det vil! I er endda nået længere hvad I selv havde troet. Fundet frem til folk i aldrig havde troet ville være mulige at finde. Det har virket lidt for nemt, som om det ikke jer der har ført jer til hvor i er nu. Men I har tilsidesat jeres mavefornemmelser og forsat frem i jeres søgen efter sandheden. I er nu på vej til et interview med nogle højtstående militærfolk på et anlæg godt 20km fra “ ground Zoro.” I er spændte, nervøse og forhåbningsfulde, men jeres forventninger står slet ikke mål med hvad der venter jer. Området der støder op til anlægget ligger nærmest øde hen. En følelse af af uro spreder sig, men I ryster det af jer. Anlægget ser ikke ud af meget. Faktisk er det den kedeligste arkitektoniske bygning I nogensinde har set. Det er næsten som om, man har prøvet at få den til at se så ligegyldig ud at det springer i øjenene og fejler totalt. Efter I er kommet igennnem den bevæbnede kontrol og passeret hegnet der omgiver anlægget slår det jer, at der er igen vej tilbage nu. I bliver ført til et aflukket lokale, hvor Jeres interview vil foregå. Det går dog hurtigt op for jer, at det ikke er jer der kommer til at stille spørgsmålene her, og at visse spørgsmål bør forblive ubesvaret. Dette er det 3 og umiddelbart sidste spil i fortællingen om Elysium.

 

Salvation

Gamemasters: Tim Seiler 
System: Kult
Genre: Horror/investigation
Antal spillere: 5-6
Beskrivelse / Teaser: 
---- Message Repeats----- 
This is a Emergency call from the U.S.N. Dementer, day 14. This message is automated.
the ship has experienced heavy malfunctions. All personnel have been advised to go into emergency Cryosleep.
Ship is beyond repair by onboard assets, and matériels.
U.S.N. Dementer, is onroute to Mars orbital from Deadalus sector, 
Coordinates, from time of origin of the accident, follows. 
New corrected Cordinates is as follows... Error... Error, unable to connect to I.P.S. 
---- Message Repeats----- 

U.S.N. Dementer, This is the U.S.N. Calvin Long Range Rescue Vessel. Message received. 
We are 81 days out, and inbound, Full burn. Hold tight Rescue is coming.

----- 84 days later -----
U.S.N. Dementer, this is the U.S.N. Calvin, no fear, rescue is here >>Clask>Click 

Modul 4

Flugten fra Ikea 

Gamemasters: Sofie Ingeman Behrens ​​​​​
System: Stormen på Bilka/Hjemmebryg 
Genre: "Horror"
Antal spillere: 3-5
Beskrivelse / Teaser: 
Du skulle bare lige samle en lille ting op, bare et par glas, en lampeskærm, et lille gulvtæppe eller hvad-var-det-nu - det er efterhånden så mange timer siden, du trådte ind i møbelmoskeen, at du knap kan huske det. Hvis ikke det var for de få andre stakler, du mødte i cafeteriet, er du sikker på, at du snart også ville have glemt dit navn eller endda mistet din forstand. Nu er spørgsmålet bare, om I kan nå at finde udgangen, inden butikken lukker ... 

 

Roads, rivers & wardens

Gamemasters: Magnus Flinthøj​​​​​
System: Warhammer Fantasy 4e (d100) 
Genre: Guld og grønne skove... åh ja og død 
Antal spillere: 3-4
Beskrivelse / Teaser:
Hvem i sigmars vrede hyrede ogra’s til trolde jagt... ja den sidste står da stadig op, for dum til at indse, at det sit eget hovede den har i hænderne... hvis dog bare det havde været trolde der hærgede broen! 
Krudt og kugler brager igennem som et orkester ude af takt!
Istedet er vi nu uden vogne og... træk ogra’s..? omringet af bæstfolk, i deres terrain!
Man skulle have været blevet hjemme, vist at der var noget galt da man hørte lønnen stod i guld... groteske væsner, allerede igang med at æde en levende vognføre, minotaure er virkelig et syn man aldrig glemmer!
-“For kejseren Karl Franz d. Første!” Ikke en følger mandens sidste kampråb...
Men hvis hjem, kære hjem, skal ses igen, så skal der mere til end de dumme ogra’s... Sigmar være med os, for vi har kun held og håb tilbage hvis slaget skal vendes! 
Pistoler og rifler bliver lagt an igen, et sidste forsøg på at bryde linjen!

 

Intetsteds

Gamemasters: Helle Lepianka Flinthøj
System: Kids on bikes
Genre: Horror/Humor
Antal spillere: 3-5
Beskrivelse / Teaser:
Det er fredag, og det er pisse fedt, eller det burde det have været, hvis det ikke lige fordi, det er en storm fuld og grå dag og du bor i Magleby. (The middle of fucking nowhere.) Der sker intet i Magleby på en fredag, eller nogen som helst anden dag, for den sags skyld. I kampen mod den dræbende kedsomhed har du og dine venner valgt at mødes for at spille noget Pokémon GO. Ja det er jo ikke lige frem det optimale sted og vejret er heller ikke lige frem med jer, men nu skal det fandme være. Der er dukket et mystisk gym op midt ude i fucking ingen ting. Alle har joket med at, det er lidt skummelt og der sikker venter en serie morder eller noget. Men på denne fredag har jeres lille gruppe af venner besluttet, at tage der ud og undersøge det nærmere. I har forberedt jer godt. Mobilerne er fuldt ladt op og taskerne er fyldt med proviant. I stiger på cyklerne og bevæger mod det ukendte der venter på jer, midt ude i intetsteds.

 

The quest for the missing Pokénomicon

Gamemasters: Niels aske sauer
System: pokethuhu 
Genre: ikke alt for seriøst
Antal spillere: 3-6
Beskrivelse / Teaser:
Randy, jeres elskede ven, har mistet sin pokenomicon. Han er så frygtelig ked af det at i har bestemt jer for at hjælpe ham med at finde den igen.

Pokethulhu er en blanding af pokemon og call of cthulhu. her træner unge mennesker aliens fra de ydre rum til at kæmpe for sig på en uendelig ferie ø. En Ø hvor alle de voksne har valgt at blive fiskere, for det er nemlig kun unge der kan træne disse monstre eller thulhus som de hedder. ​​​​​​​